Leapşa "Te-ai gândit vreodată.."



Am primit-o de la Ralu și cum mă cam plictiseam a picat tocmai la țanc.
Reguli

1.Gândeşte-te la maximum 5 întrebări sub forma "Te-ai gândit vreodată..." .
2.Notează cele maximum 5 întrebări şi exprimă-ţi şi tu punctul de vedere în câteva rânduri.
3.Trimite această leapşă la 5 persoane.
4.Cele 5 persoane care au primit leapşa trebuie să răspundă la cele 5 întrebări primite şi să creeze altele.
5. :)

Întrebările Ralucăi mai jos.

1. Te-ai gândit vreodată... să practici un sport extrem?
Nu, am fost prea leneșă ca să mă apuc de un sport normal, ce să mai spun de unul extrem. Deși mereu mi-a plăcut să mai uit la alții cum fac sărituri de la înălțimi marei.
2. Te-ai gândit vreodată... ce va spune lumea la înmormântarea ta?
Da, vor zice Dumnezeu s-o ierte!  dar sper din suflet să mai treacă mult și bine până atunci.
3. Te-ai gândit vreodată... care e sensul vieții?
Daa, normal că m-am gândit și cu atât am rămas. Sensul vieții nu-l găsești gândindu-te la el.
4. Te-ai gândit vreodată... ce ai face dacă s-ar lua curentul, pentru totdeauna?
M-aș adapta, voi fi nervoasă pentru o vreme dar apoi voi face ca toți ceilalți, vom folosi baterii și energie eco. :))
5. Te-ai gândit vreodată... să întrerupi ceea ce faci și să fugi?
De câteva ori, când mi se blochează aparatura, când mă plictisesc, când mă doare ceva etc.

Acum urmează întrebările mele, pentru cei numiți de mine:
 1. Te-ai gândit vreodată... că ai mai trăit pe pământ acum sute de ani?
Eu sincer am senzații bizare uneori și deja vuuu-uri enervante. 
2. Te-ai gândit vreodată... că peste ani și ani vei fi celebru în domeniul tău și îți va părea rău pentru cum ai reacționat în tinerețe?
3. Te-ai gândit vreodată... cum îți vei găsi sulfetul pereche?
Eu una mă tot gândesc :)) și cu atât rămân.
4. Te-ai gândit vreodată...cum va fi viața peste 50 de ani când vei avea proprii copii și cunoștințele tale din tinerețe nu vor mai fi?
Eu una mă înspăimânt de chestiile astea, îi admir pe cei învârstă că s-au resemnat atât de bine cu dispariția părinților, fraților și chiar a sufletului pereche.
5. Te-ai gândit vreodată...să pleci de acasă cu cât mai puține lucruri într-o călătorie neplanificată prin lume?
Ar fi grozav să fac așa ceva.
Dau mai departe această leapșa lui Sayuki, Wild Rose, Tina Xtina, Giorgiei, lui Viorel și desigur și ceilalți interesați sunt bine veniți, eu am numit doar cinci pentru că așa cer regulile. 

***
Am început să citesc o carte interesantă-Femeia vulpe de David Garnett, rămâneți prin zonă. 

Comentarii

  1. Foarte drăguţă leapşa şi răspunsurile.Abea aştept recenzia de la cartea ,,Femeia vulpe":*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai câștigat admirația prin simplul fapt că nu practici sporturi. :))
    Mulțumesc pentru răspunsuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce poate fi de admirat in a nu practica nici un sport? :))

      Ștergere
    2. Mi-am găsit partenera de lenevit! >:D<

      Ștergere
    3. si eu care ma asteptam sa-mi spui ca practici ce stiu eu ce taikuando+kungfu :))

      Ștergere
  3. Mercic frumos pentru leapsa<3 Imi plac intrebarile :3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)