nota pentru mine însămi - îmbrățișează îndelung și cuprinzător



Am nevoie de un pretext ca să scriu ceea ce urmează, dar mă gândesc că e bine ca vorbele să rămână scrise oricum, pentru că așa se propagă și ajung acolo unde trebuie. N-am pretext, am doar text...


Iubește sincer și timid. Începe de jos, cu puțin câte puțin.
Îmbrățișează îndelung, sincer, degajat și cuprinzător ca un copil.
Nu-ți pune speranțe mari în ce va urma, dar nu lăsa nici pe mâine afecțiune pe care o poți oferi azi...
(Asta e ce aș vrea să-i spun eu, înțeleapta de azi, prostuței care voi fi, probabil, mâine.)
Învăț asta simplu, timid și acordând timp
Învăț să iubesc de la copiii care mă înconjoară
De la prietenii mei,
de la cățelul care se gudură cu tot pământul odată de fericire când mă zărește,
de la papagalul care își întinde aripile și chiuie de bucurie când mă vede trează dis-de-dimineață.

Asta e lumea care mă înconjoară și ființele care se bucură să mă vadă și pentru care mă bucur până la absolut și înapoi.
Fiecare om, fiecare animal și fiecare carte citită au fost o pildă pentru mine.
Fiecare îmbrățișare un balsam
Fiecare gând bun.. o mângâiere.
Vreau să îmbrățișez îndelung, sincer, degajat, cuprinzător și din toată inima!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)