Grădina secretă - Johanna Basford



"A venit a venit toamna" .. zice Nichita Stănescu într-un poem de-al său. Și așa este. A venit toamna, plouă des, e din ce în ce mai frig, păsările călătoare au plecat deja de la noi, cele care au rămas stau zgribulite și cu vocile răgușite.
Nu știm ce să mai facem, am sta în casă. Afară e frig, plouă  și e cam mohorât. Cel ce ai vrea să te încălzească nu e mereu lângă tine.
Acestea erau gândurile mele de duminică după-amiază. Brusc mi-am amintit că în luna august cei de la Editura Litera organizau pe pagina de facebook un concurs de colorat pentru adulți. Da, pentru adulți. Și ofereau ca premii cârți de colorat și activități pentru adulți.
Întțmplător în camera mea a început să se simtă o briză mai caldă și recreativă. Varăăă, cald și o grădină pe care n-o afectează niciodată toamna și frigul.

Da, este vorba despre cartea Grădina secretă de Johanna Basford, o carte de colorat pentru oamenii mari (și mici), pentru cei cărora le place să aibă mereu mânuțele și ochișorii ocupați.
Am luat-o astăzi din raft și am început să o răsfoiesc. Mii de frunzulițe, gâze, păsări și flori. Îmi lasă o senzație de vară constantă, în contrast cu vremea de afară și cum versurile ploua infernal și noi ne iubeam pe care le aud eu acum ..
Am făcut cărții câteva fotografii ca să vă delectați și voi puțin ochișorii cu minunățiile din ea. Sper să vă placă.









Sper să vă placă fotografiile mele. Ador desenele din carte și cum voi face rost de un set nou de creioane de colorat mă voi pune pe lucru. Singura mea dezamăgire este că desenele astea pot fi colorate o singură dată...

Comentarii