Înainte de culcare 2015 #2 și provocare



De câteva zile citesc, agale - ca de obicei, Alchimistul lui Coelho. Am auzit persoane care spuneau de Paolo Coleho că ar fi un autor de mâna a doua, un fel de autor de cărți pseudo-filosofice. Nu sunt de acord, mie imi place cum scrie și ai de învățat mult din scrierile lui.
Favorita mea a fost Veronika se hotărăște să moară, apoi am mai citit și Brida, acum Alchimistul..
Îmi place și Alchimistul, este drumul inițiatic al tânărului păstor Santiago.

***

În altă ordine de idei, vă provoc să raspundeți  aici  despre cărțile care nu v-au plăcut, cărțile care v-au enervat sau plictisit.

Voi ce mai citiți Înainte de culcare? Dacă scrieți articole în care ne vorbiți despre cărțile citite seara, vă rog să puneți link-ul pe pagina articolului.
Mulțumesc.

O seară bună, lectură plăcută!

Comentarii

  1. Eu citesc acum 11 minute și nu știu ce să zic, se apropie de NU pe axa mea de cărți. Totuși, vreau să o continui, pentru că este posibil să mă surprindă și în plus, vreau și eu să știu care-i treaba cu acest autor. N-am mai citit nimic altceva de el :) Lectură plăcută, Bia :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coelho este un mister pentru multi dintre noi, inca. Lectura placuta si tie! :)
      Sa ne spui ce impresii ti-a lasat pana la final. :D

      Ștergere
  2. Eu citesc Oameni, îngeri și demoni și e hmmm....interesantă

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)