Pledoarie păcii


Război!? la ce bun?

Război, ia-ți conflictele și pleacă acasă! Noi vrem Pace!
Pleacă oriunde este casa ta, dar lasă Pămânul în Pace! Nu-mi pasă unde este casa, atâta timp cât nu se află pe Pământ.
M-am săturat de tot și toate. M-am săturat să aud că Pământului îi mor copiii, din cauza ta, Război! Nu știu cum arbitrează Dumnezeu aceste jocuri, dar nu pare corect! Îmi vine să-I trimit o plângere, dar nu știu cum să o forumlez. Oare, răspunde Dumnezeu în scris... în termen de treizeci de zile?
Să încep cu "Dragă Dumnezeu"? Sau mă formalizez în van? Oare, dacă-L rog pur și simplu să penalizeze Războiul pentru că nu e fairplay mă va asculta? A fost vreodată corect? Mă îndoiesc...
Uneori nici măcar arbitrii nu sunt corecți. Dar Dumnezeu nu e arbitru, el e creator. Cum poate un creator să-și lase creația la auto-distrugere? Poate că această auto-distrugere e doar un simulacru, iar planurile sunt altele. Sper să fie așa, SPER! Copiii care urmează să se nască merită un ceva mai bun, asta pentru că celor deja născuți nu am fost în stare să le oferim luxul de a nu se teme de Război, de a trăi în Pace, de a avea suficient...
Cum să vă explic? În lume au loc masacre oribile, noi le vedem doar la TV și ne oripilăm, nu vreau să știu cum ar fi să trecem chiar noi prin astfel de situații.
Noi suntem privilegiați,  nu am fost amenințați de Război. Suntem oare destul de recunoscători? Pentru asta îi mulțumesc marelui Arbitru. Dar îl rog să nu uite că și alții merită Pacea la fel de mult ca noi!
Doamne, fă-l pe Război să ne ocolească în continuare! Doamne, dă-le Pace și celor care sunt vizitați de Război!
Amin!

Comentarii

  1. E cumplit că trebuie să sufere atât de mulți oameni din pricina unui grup restrâns. În lume există război dar există și mijloacele pentru a-l opri, din păcate noi cei care putem face ceva stăm la o parte, nu știm cum să procedăm, cum să începem, sau ne lipsește curajul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu stim sa luam atitudine. Ar trebui sa vorbim... sa fim mai 'vizibili' si sa ajutam cumva... dar cum? :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)