Vorbe în eter- ca la radio



M-am hotărât să vă împărtășesc puțin din munca  și experiența mea din practica la radio. Am fost foarte ocupată în ultima vreme, deci n-am prea avut timp de blog. Așa că m-am hotărât să mă revanșez, și să vă las și pe voi să vedeți, pardon, să ascultați de ce am absentat. Cu folos, zic eu.
De departe cel mai simpatic dintre cele câteva interviuri pe care le-am luat pentru Radio Maria este cel cu micuța Denisa, interviu realizat pentru Ziua Copilului. Îl postez și aici cu doar nouă zile întârziere, scuzați absența. :)
Din discuția noastră  (am fost trei) au rămas câteva momente capitale, momente în care, cu sinceritate de copil, fetița ne-a spus ce vede ea la biserică, ce face la grădiniță, ce vede la teatrul de păpuși, dar și ce gătește.
Visul ei este să devină design vestimentar, știe ce se face la o premieră la teatru și uneori se desconcentrează la grădiniță când e gălăgie.
Ea l-ar pedepsi pe lupul din Scufița Roșie printr-o vizită la salonul de înfrumusețare, consideră că rozul ar fi culoarea potrivită pentru un lup hămesit.

Din discuţie:

B: Cine ne  ascultă la radio?
D: Asta-i cam grea...
B: Cine ai vrea să te asculte la radio acum?
D: Mami şi tati. 

*****

B:Pentru că vine Ziua Copilului, ce îţi doreşti tu cel mai mult?
D: Îmi doresc cel mai mult ca părinții mei să fie fericiți, și eu să fiu fericită și colegii mei să fie bucuroși.

******
L: Ce îți place să oferi?
D: Îmi place să ofer jucării şi cuvinte frumoase.
L: Mie ce cadou mi-ai oferi?
D: Ţi-aş dărui  un microfon nou...

*****
D: (..) Aurul calumea strălucește foarte tare, încă și pe întuneric, cât de cât. Este foarte frumos și se găsește rar...

*****

La fel de impresionant este și mesajul pe care Denisa l-a transmis copiilor de ziua lor:
Le transmit mesajul: să fie foarte fericiţi, să crească frumoşi şi orice s-ar întâmpla să nu le fie frică că nu se întâmplă nimic rău! Ăsta-i mesajul meu şi le urez multă baftă în viaţă! -Denisa, 6 ani jumate
 Vă învit să ascultaţi tot materialul, sper să vă placă. Eu m-am simțit bine și chiar ne-am amuzat copios toate trei în fața microfoanelor, dar și după înregistrare, când am schimbat păreri în legătură cu modele de design vestimentar.

Interviu cu Denisa la Radio Maria
   
 Asculta  mai multe  audio    

Comentarii

  1. Cat de draguta este. Toti ar trebui sa fim fericiti si bucurosi.
    Succes in continuare la radio. Mult spor si multe interviuri. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)