Lasă-te inspirat




Lasă-i pe cei buni, pe cei în măsură, să te inspire. Lasă-i să te influențeze pozitiv.
Urmărește-i atent, ascultă-i și ia aminte. Antenuțele  rar greșesc. Mai ales că ele știu cu cine rezonezi și cu cine nu...
Comportă-te ca în copilărie când  te uitai la copiii mai mari și îi admirai din umbră, erai subtil, ai fi dat orice să te împrietenești cu ei. De multe ori, în asemenea cazuri, ei nu aveau o influență tocmai bună asupra ta, la fel se poate întâmpla și în adolescență, tinerețe și chiar la maturitate. De aceea trebuie să fii foarte atent când îți alegi oamenii dragi pe care îi admiri, chiar și fără ca ei să știe.
 Oamenii vin și pleacă în viețile noastre, dar prietenii adevărați rămân. Cei cu adevărat valoroși ne vor fi aproape chiar și când noi suntem cei aflați la nevoie, nu doar invers. Cu cei care pleacă de lângă noi...mda, e bine să păstrăm o relație amicală.... pentru că în lumea asta sunt destule rele.
Am aflat că un exercițiu foarte interesant e acela în care încerci să comunici cu cineva care nu te prea are la suflet, cineva care te consideră un ghimpe în coastă și cu care nu  ai nimic în comun. Da, e aproape imposibil să te simți bine lângă cineva ca acela. Am încercat, fără să știu că poate fi exercițiu de echilibru în viață... și n-a ieșit tocmai plăcut, dar am supraviețuit și spre că dacă mă voi întâlni cu acele persoane pe stradă, să nu trecem nepăsătoare fără să ne salutăm.
E important să ai prieteni, și e important să fii o persoană deschisă care se înțelege cu majoritatea din jur.
E foarte greu să citești oamenii în ziua de azi, dar dacă îți potrivești antenele pe frecvențele potrivite, vei realiza cu cine rezonezi și cu cine nu, din primele momente în care cunoști pe cineva. Am pățit de câteva ori și nu regret deloc,  am avut încredere în antenele mele de buburuză. Chiar m-am împrietenit și cu persoane care la început, fără să le fi dat șanse, îmi păreau antipatice. Noroc cu antenele...
Sfaturi: Zâmbește mult, fii deschis la conversații, poartă ceva drăguț, un mic element care să iasă în evidență(eșarfă, borșă, medalion,o tunsoare haioasă, etc), împrietenește-te cu copiii și animalele și important: ZÂMBEȘTE cât poți de mult! Oamenii au nevoie să le zâmbești. Eu am nevoie să îmi zâmbiți când mă vedeți!
...cu drag,
a voastră Buburuză

Comentarii

  1. Postarea aceasta plină de optimism m-a făcut să zâmbesc. :)
    Apropo, blogul tău arată foarte drăguț!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguţă postare!
    Tot ceea ce ai scris parcă e desprins din spusele profesoarei mele de psihologie :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)