...gânduri de ieri şi de azi (1)



Învață-i pe cei mici și pe cei mari că viața poate fi și frumoasă. Că școala și locul de muncă pot fi și plăcute dacă mergi unde trebuie. Nu uita că banul e important, dar nu e totul în viață. Banul e un mijloc de a-ți procura cele necesare, dar nu uita că nu e bine să faci din mijloc un scop!
***
Nu uita să zâmbești și să te bucuri de nimicurile vieții. Să nu treci nepăsător pe lângă zâmbetul unui copil, să îi admiri perlele rostite și să îi zâmbești.
***
Să nu treci nepăsător pe lângă un cățel ce te urmărește atent și curios cu privirile, să nu alungi niciodată o pisicuță de lângă tine, poți să pleci tu de lângă ea, dar nu o alunga.
***
Să nu sperii niciodată un porumbel sau o altă pasăre care a găsit ceva de mâncare, imaginează-ți cum ar fi să vină la tine un căpcăun mare și urât și se te alunge de la masă. Păsările, în general fac eforturi destul de mari când își caută hrana, cine știe când mai găsesc în apropiere o altă bucată uscată de pâine.
Privește-le, hrănește-le, ascultă-le, dar lasă-le în pace, nu le speria!
***
Cât despre oamenii mari, eu nu îi cunosc îndeajuns de bine... presimt că nu voi fi niciodată îndeajuns de mare ca să-i cunosc și mă bucur de asta. :)

...cu drag,
a voastră Buburuză

Comentarii

  1. O postare cât se poate de inocentă, pe gustul meu, ca să zic așa, hihi.
    A fost frumos să o citesc cu soarele la fereastră. Un weekend însorit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, ce postare draguta! <3 Te pup bubu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am pus blogul la sectiunea mea de blogroll. Acum il pui si tu pe al meu, te rog? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Niste ganduri foarte speciale, demne de urmat, exact ca tine draga buburuza. Te pup. Diana

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)