Draga mea, lasă-o pe Miley Cyrus să fie o lecție

Brand new Miley...
Română/ Romanian
Am găsit mesajul acesta pe un blog, mi se pare că spune ce gândește orice om întreg la cap despre noul idol al adolescentelor- Miley Cyrus- și despre imaginea pe care această paiață îl transmite prin noile melodii și prin dans.
Mi-am permis să traduc acest text și vă sfătuiesc să-l dați și voi mai departe fetelor care încă o admira pe Miley...
Am pus mai întâi versiunea în engleză.

Engleză/English
I found this message on a blog and I think that it tells everything what a normal person think about the new idol of the teenager girls-Miley Cyrus. And tells the truth about the things that this zany girl send in her new songs and dance moves.
I'm disgusted by her new image, and this is outrageous because million of teenage  girls admire her and want to be like her.
I think that Miley Cyrus hardly wait to kill Hannah Montana to reveal her real face...



"Dear daughter, let Miley Cyrus be a lesson to you.
ImageYes, this is what happens when you constantly hear everything you do is awesome. This is what happens when people fawn over your every Tweet and Instagram photo. This is what happens when no responsible adult has ever said the word “no,” made you change your clothes before leaving the house, or never spanked your butt for deliberate defiance.
If you ever even consider doing something like that, I promise you that I will run up and twerk so you will see how ridiculous twerking looks. I will duct tape your mouth shut so your tongue doesn’t hangout like an overheated hound dog. I will smack any male whom you decide to smash against his pelvis – after I first knock you on your butt for forgetting how a lady acts in public.
Why would I do that? Because I love you and I want you to respect yourself. Miley Cyrus is not edgy or cool or sexy. She’s a desperate girl screaming for attention: Notice me. Tell me I’m pretty. See how hot I am. I know all the guys want me. All the girls want to be me.
You probably know girls who will emulate this behavior at the next school dance. Don’t do it with them. You are far too valuable to sell yourself so cheaply. Walk away. Let the boys gawk and know in your heart that they see only a body that can be used for their pleasure and then forgotten.
I’m sorry if you’ve ever felt sad because I haven’t gushed over everything you’ve done. My role is to praise when praise is due, but also to offer constructive criticism and correction when it is needed as well. I’m sorry if you’ve ever felt demoralized because your Instagram following isn’t in the thousands, and I’m sorry those “selfies” can never capture how amazingly beautiful you truly are. I’m sorry if you’ve ever wished you had a friend instead of a mom, and I promise you that I will probably get worse when you hit high school.
Dear daughter, I am going to fight or die trying to keep you from becoming like the Miley Cyruses of the world.
You can thank me later."  

(sursa, source)




Miley
Miley Twerking
Română/Romanian

"Draga mea fiică, lasă-o pe Miley Cyrus să fie o lecție pentru tine
Da, asta se întâmplă când auzi mereu că tot ce faci tu e minunat. Da, se întâmplă când oamenii se lingușesc la fiecare Tweet de al tău sau la fiecare fotografie postată pe Instagram. Așa se întâmplă când niciun adult responsabil nu ți-a spus niciodata  "nu!",  nu te-a pus să-ți schimbi hainele înainte să ieși din casă, sau nu te-a plesnit niciodata la fund din cauză că l-ai sfidat.

Dacă vreodată vrei să faci ceva de genul, îți promit că voi alerga și voi dansa twerk, așa vei vedea ce ridicol e dansul acesta. Am să-ți lipesc gura cu bandă adezivă astfel încât limba să nu-ți iasă afară ca unui câine supraîncălzit. Voi plesni fiecare bărbat de al cărui pelvis vrei tu să te freci- nu înainte de a-ți bătuci ție fundul pentru că ai uitat cum trebuie să se poarte o doamnă în public.

De ce aș face asta? Pentru că te iubesc și vreau ca tu să te respecți. Miley Cyrus nu e caustică, sau cool, sau sexy. Ea e o fată disperată care strigă după atenție: "Uită-te la mine! Spune-mi că-s drăguță! Uite ce fierbinte sunt! Știu că toți băieții mă vor! Toate fetele vor să fie ca mine."

Sunt sigură că știi fete care vor reproduce acest comportament la următorul dans de la școală. Nu face și tu asta! Ești mult prea prețioasă ca să te vinzi atât de ieftin. Lasă-i pe băieți să se bălăngăne,  și să știi că ei văd doar un trup ce poate fi folosit pentru propria plăcere iar apoi uitat.

 Îmi pare rău dacă te-ai supărat că eu nu m-am extaziat la fiecare lucru pe care l-ai făcut. Rolul meu e să răsplătesc când e cazul și de asemenea, să aduc critici constructive când e nevoie. Îmi pare rău dacă te-ai simțit demoralizată pentru că pe Instagram nu te urmăresc mii de oameni și îmi pare rău că acele "portrete" nu pot arăta cât de uimitor de frumoasă şi de sinceră eşti în realitate. Îmi pare rău dacă ai visat să ai un amic în loc de  mamă şi probabil că voi deveni şi mai rea pe când ajungi tu la liceu.

Draga mea fiică, voi lupta sau voi muri încercând să te opresc să ajungi ca Miley Cyrus-urile lumii.

Poți să-mi mulțumești mai târziu. "


Sunt dezgustată de noua imagine pe care o afișază Miley Cyrus în public mai nou și nu mă revoltă faptul că s-a tuns și s-a vopsit, ci faptul că vrea să pară un sex-symbol când încă milioane de adolescente o admiră și probabil că nefericitele vor să fie ca ea.
Cred că Miley Cyrus abia aștepta să o omoare pe Hannah Montana ca să-și poată arăta adevărata ei față...




Comentarii

  1. Când aud de tipa asta deja îmi scade glicemia..

    RăspundețiȘtergere
  2. Această atitudine a lui Miley nu e nouă. De mult timp se străduiește să șocheze prin vestimentație și videoclipuri, dar, din păcate, acum a întrecut de tot măsura. Poate că acum și-a mai pierdut din credibilitate, dar cu siguranță a obținut ce și-a dorit: mai multă zarvă în jurul ei. Tot internetul vorbește despre ea acum, iar asta înseamnă, desigur, mai multă reclamă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact... cred ca era nerabdatoare sa scape de contractul cu Disney si de Hannah Montana, banuiesc ca nu-i convenea ca imaginea ei sa mai fie asociata cu a personajului din serial. E pacat ca face asta de vreme ce milioane de fete si adolescente o admira...nu se gandeste ca trebuie sa fie un exemplu pozitiv pentru ele.

      Ștergere
  3. Nu stiu de ce a luat-o razna Miley, ca in Hannah Montana parea asa de amuzanta si decenta. Ceva s-a intamplat. A crescut si a capatat o indrazneala prost directionata. Poate impresarii si regizorii spectacolelor o sfatuiesc prost...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda...Probabil ca acum fanii tinta nu mai trebuie sa fie pre-adolescente si adolescente pana in 16 ani... oricum e groaznica in felul asta!

      Ștergere
  4. N-am fost niciodată fana lui Miley, sau a Hannei Montana, deși am văzut câteva episoade pe vremea când le dădea pe tvr 1 :)) Îmi amintesc chipurile membrilor familiei Smith la vederea scenei. O, doamne. Combină-le și vei vedea reacția mea când am văzut-o pe noua Miley. Ralu mai sus spune că nu e noua Miley, dar e cu siguranță cea mai exagerată apariție a acesteia. Tipa are mii de fani în toată lumea, iar vestimentația și comportamentul ei nu vor face decât să dea un exemplu negativ, pentru că acum puștoaicele de 10 ani vor vrea să fie ca ea. Noua Miley, așa cum a apărut la VMA m-a șocat, m-a dezgustat și m-a făcut să o urăsc. Acum nu mai are nimic din frumusețea și misterul pe care le avea înainte de acest moment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact...a devenit graoznica, groteasca, sexuala, obscena... exact ca celelalte dive din industria muzicala, poate chiar mai rau. Mi-e sila! Era altfel, era decenta... probabil ca a fost constransa de contractul cu Studiourile Disney, trebuia sa afiseze o imagine decenta, si acum ca 's-a elbierat' a devenit comerciala si groteasca.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)