fără clișeee


"Ai vorbit despre un vis... nu mai știu...lucuri atât de frumoase!"- Luigi Pirandello (Să îmbrăcăm pe cei goi)
Cum se termină un vis? Cât durează un vis? Până se îndeplinește sau până apare un eșec?
Al meu nu știu dacă s-a terminat sau dacă mai continuă...am luat-o pe altă traiectorie și chiar nu știu ce va urma, nu știu ce voi face, nu știu cum mă voi descurca. E cineva oare pregătit să ia viața în propriile mâini imediat după liceu?  Eu una chiar nu mă simt și uneori am impresia că nu voi fi pregătită vreodată.

Cine a mai inventat clișeul acesta cu "Visele devin realitate?" Eu una încep să cred că nu e adevărat, adică e mult mai important să lucrezi decât să visezi. Doar visând nu rezolvi mare lucru.
Eu nu mai vreau să cred în clişee, mai degrabă cred în hazard...hazardul.



Comentarii

  1. Nu întotdeauna visele devin realitate, dar asta nu înseamnă că trebuie să încetăm să credem în ele. Aspirațiile noastre ne ajută să trecem mai ușor peste obstacole și dau un sens vieții care altfel pare absurdă.

    Și eu mă simt la fel zilele astea. Teama de viitor, regretul... Dar, spre deosebire de tine, eu nu am avut forța de a urma un vis. Am intrat acolo unde m-am înscris, dar acum îmi dau seama că mai aveam o mie de alte opțiuni. Poate că Dumnezeu știe ce e mai bine pentru noi și ne îndreaptă pașii către ceva care se va dovedi folositor în final.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai intrat unde te-ai inscris, ti-ai dorit sa ajungi acolo, deci pentru moment e un vis implinit :). Eu am avut, probabil aspiratii prea mari si probabil ca nu in momentul potrivit. Asta e. poate mai mult noroc data viitoare, poate e mai bine asa :) bafta si tie! eu m-as bucura sa aflu ca am intrat la prima optiune.

      Ștergere
  2. Bia, toate se vad in negru cand esti dezamagit. Cat despre vise ... daca nu am visa, nu am fi cumva niste roboti actionati de calcule si programare? daca nu ne-am mai dori nimic, de ce am mai trai? ca sa urmam un program anost? Visele ne dau sperante si ne ajuta sa mergem mai departe, ne ajuta sa ne dam jos din pat dimineata si sa infruntam o noua zi. Ce va fi maine? Nimeni nu stie, dar pana maine, visul ne ajuta sa supravietuim zilei de azi.
    Esecurile ne maturizeaza inainte de vreme, dar, Bia, nu inceta sa visezi.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)