scormoneli prin buzunarele timpului




Mă scormonesc prin buzunarele timpului...trag de ele, le întorc pe dos și găsesc doar scame, frânturi. De asta suntem noi oamenii mereu în criză de timp? Când avem timp berechet ne plictisim, când suntem în criză de timp ne stresăm.
Cât despre mine, sunt bine, n-am pățit nimic.Am început să fac foame, nu pentru că am intrat în criză financiară ci pentru că e la modă să fii tras prin inel, de sus până jos.Eu nu sunt, așa că fac ceva eforturi.  Chiar dacă am lipsit mult, am observat că traficul pe aici a rămas destul de intens. Le mulțumesc celor care intră pe aici chiar dacă eu sunt dusă...  Revin curând poate cu vreo recenzie. Hai la revedere!

Comentarii

  1. Cum să "faci foame"? :O Mai degrabă te-ai apuca de un sport. X_X
    În perioada asta, mai ales, ai nevoie de toată energia pe care o poți obține.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin "foame" inteleg ca nu mai mananc toate nenorocirile :)) stai linistita, am de unde inlocui energia pe care n-o mananc :)))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)