aș vrea să lenevesc mai mult


Helău! Cum o mai duceţi? Eu bine, încă stresată, dar bine.
 Acum citesc Jurnalul Perlei Orientului de Maureen Lindley, merge cam greu că mă impart între școală și alte activități...mâine voi avea o zi plină, pe lângă că mi-e ziua de naștere, am de prezentat un atestat la engleză despre The Native Americans și alte câteva chestii. Sper să fie cu noroc.
Dintre cărți am mai început Comedianta de Wladyslaw Reymont, din care am citit doar câteva file...pff...greu.
Voi ce mai faceți? Ce mai citiți? Cum merge școala? Vreau vacanță...chiar dacă mai avem două săptămâni și apoi Bacul....mă simt stresată chiar dacă trebuie să recunosc că nu prea mă omor cu învățatul.
Aș vrea să am timp de leneveală...să citesc cinci șase pagini din carte și apoi să adorm liniștită...

Comentarii

  1. Și mie îmi lipsește leneveala, chiar dacă aparent am mai mult timp liber acum, că se termină anul școlar. De câteva săptămâni citesc mai multe cărți în paralel și nu am reușit să termin niciuna. Nu știu unde se duce timpul meu. Interesant subiectul ales, întotdeauna mi s-au părut fascinanți acești oameni și modul lor de viață. Îți doresc multe bucurii și împliniri de ziua ta! Chiar dacă adevăratele cadouri, nota mare la bac și admiterea la facultate, vin abia mai târziu. Sunt niște cadouri pe care ți le oferi singură. La mulți ani! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa patesc si eu cu cartile citite simultan... :)) Sa ai gura aurita! Sa ne cadorisim frumos cu note bune in Bac si admitere reusita la facultate! :D Multumesc!

      Ștergere
  2. La multi ani, Bia!
    sa ai un an frumos plin de reusite.
    Motanul e total :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)