Blogul blogurilor-Leapșa

                                     
Am primit de la Raluca această leapșă. Mulțumesc! :*
                                        


Reguli:
1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei – blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri. 

Întrebările de la Raluca sunt

1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o?
2. De ce e blogul tău important pentru tine?
3. Ce carte te-a făcut cel mai mult să zâmbeşti? :)
4. În ce lume fictivă ai vrea să evadezi? (ex: Narnia, Hogwarts, Neverland... )
5. Ce e mai plăcut de savurat în timpul lecturii? Ceaiul sau cafeaua?
6. Obişnuieşti să citeşti la şcoală/facultate/serviciu?
7. Cu ce personaj literar crezi că te asemeni?

Răspunsurile mele

1. Aaa, dacă bine îmi amintesc, e vorba de Heidi fetița munților, eram în clasa a doua sau a treia, cred că o săptămână am citit pe ea, și am scris rezumatul fiecărui capitol. Învățătoarea nu mi-a apreciat strădania și mi-a dat un B... câtă răutate, în loc să încurajeze cititul. Încuraja ea mai mult elevii favoriți.
2. Pentru că e micul meu refugiu virtual. Aici spun aproape tot ce am pe suflet când simt nevoia, aici citesc ce opinii aveți voi despre recenzii și muzică, aici mă văd cu voi. Dar și pe blogurile voastre. 
3. Oscar și tanti roz-Eric Emmanuel Schmitt. E una ditnre cele mai drăguțe, hazlii și triste cărți cu care am avut de-a face.
4.Probabil că în Dumbrava minunată, așa ca să fie mai autohton. 
5.Ceaiul.
6. Daa, citesc în pauze sau în orele în care profesorii ascultă ori în orele libere.
7.Cuu....cuuu...Jane Eyre, de fapt nici nu știu. 

Întrbările mele pentru voi

1.Care e cea mai plăcută amintire a ta din copilărie?
2.Dar cea mai neplăcută?
3. Ai avut vreodată impresia ca prenumele tău nu te reprezintă? Argumentează. 
4.Ce nume al unui personaj literar ți se pare frumos, chiar dacă e unul negativ?
5.Care e melodia ta se suflet?
6.Dacă ai avea șansa să te întâlnești cu unul din strămoșii tăi (străbnic, stră-stră-stră...) ce i-ai transmite?
7.Cum vezi tu lumea în care copii şi nepoţii tăi vor avea vârsta pe care o ai tu acum?

Dau această leapşă celor ce urmează Dudus, Books and cofee, Aripi de hârtie, Brighter Angel...alții nu cred că mai am, dar îi invit pe cei care mai doresc să preia leapșa. 

Comentarii

  1. Yey, mă bucur că ai făcut leapşa. Foarte drăguţe răspunsurile, la fel ca şi întrebările formulate. Mi-a atras atenţia întrebarea 6. Dacă m-aş întâlni cu strămoşii mei, le-aş spune tuturor un mare mulţumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! :) Probabil o sa raspund la ele in weekend. :)
    Si tu ai o nominalizare de la mine pentru Liebster la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am raspuns la intrebari aici! Scuze,am uitat sa te anunt....:(
    http://books-and-coffee-now.blogspot.ro/2013/03/2x-lepse-alte-reguli.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)