Pasăre cardinal pe piatră și mână

Am înnebunit...am început să caut bolovani pe care să-i pictez și îmi place. Profa de desen ne punea să desenam pe bolovani. Vă las să vedeți opera mea mai jos.
pasăre cardinal

Până s-a uscat vopseaua de pe piatră ca să pot face detaliile m-am pictat și pe mână. :))

În desen puteți vedea o încercare de pasăre cardinal. În unele țări, continente Pasărea Cardinal e asociată cu imaginea Crăciunului.

Trebuie să recunosc că bolovanul e o planșă de lucru destul de bună deși are câteva inconveniente, precum greutatea și problemele în caz de accidentare. E greu de dus cu tine la școală, și na...am mai pictat și o pisică, dar până să o termin a dormit în banca din școală...pe pasăre am facut-o acasă. Cu pisica nu am poze.
Sper să vă placă și vă sugerez și vouă să încercați o pictură pe piatră. E amuzant într-un fel cum te duci să cauți pietre și încerci să te ascunzi ca să nu pari ciudat cu bolovanul în mână. :))

Comentarii

  1. Cat de bine ti-a iesit! <3 Stii, chiar e o idee interesanta de decoratiune. Cu un aranjament ca si cel facut de tine, ar arata minunat in biblioteca.

    Cand eram mica si mergeam la bunica, obisnuiam de multe ori sa strang pietre si sa le desenez. Banuiesc ca e mai greu sa aduni pietre cand stai la oras. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am furat din parcari neamenajate :)) Si, daca vrei decoratiuni din pietre pe mobila, asigura-te ca inainte sa te apuci de pictat, piatra sa fie bine spalata si curatata de noroi si nisip. Pe langa asta, te sfatuiesc sa nu pui prea multe decoratiuni din pietre pe mobila ca s-ar putea sa distrugi mobila :) trebuie sa te gandesti foarte bine inainte sa amplasezi astfel de obiect neconventional in biblioteca. :) Eu ma gandeam ca pe viitor sa caut o piatra ovala si sa pictez o pasare, dar sa fac toata piatra pasare sau alt animalut. Uite aici o idee. http://www.pietrevive.it/gallerie/gallerie.html :)

      Ștergere
    2. Hmm, nu ar merge un suport de lemn pus sub piatra? Ma rog, cred ca nici mama mea nu ar fi de acord sa-i aduc un bolovan in casa, deja rafturile noastre dau pe dinafara de bibelouri pe care nu mai avem unde sa le punem. :))
      Sunt super dragute ideile, dar eu una nu voi ajunge prea curand sa pictez asa. :)

      Ștergere
    3. Ba, ar merge si o piatra cu suport.Poti lua o piatra mai mititica si sa o transformi pe toata intr-un animal, sa o vopsesti de jur-imprejur. :) Probabil ca la vara iti va fi mai usor sa gasesti pietre bune pt asa ceva, ca acuma e zapada peste si iti ingheata manusile pana dezgropi bolovanul. :)

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă pasărea și felul în care ai desenat-o tu. Nu am mai încercat până acum, foaia este mai la îndemână, dar o să încerc. La mine ar fi greu să o conving pe mama să îl primească în casă. Pune mare preț pe ordine și un bolovan nu este pe lista ei de lucruri de ținut pe mobilă :)). Sunt tare curioasă cum arată pisicuța de care povestești. Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pisicuta e intr-o expozitie la scoala, stau pe un pian cu alte pietre colorate. :))Daca incercci ceva si iti iese imposibil ca mama ta sa nu te lase sa o aduci in casa. Daca ai balcon ai putea sa amplasezi o astfel de piatra pe langa ghivecele cu flori, dar inainte de a o pune e de preferat sa o dai cu un strat de lac dupa ce se usuca acuarelele de pe ea, ca sa se pastreze vopseaua. :)

      Ștergere
  3. Ce talentata esti :x Ador ador ador ador si imi place creatia ta <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu ne sugerezi sa incercam o pictura pe piatra, dar nu toti avem talentul tau :). Tu ai talent. Nu stiam de legatura dintre pasarea cardinal si Craciun.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)