Săptămâna Isabel Allende

Libirs.ro a început o campanie de promovare a unei colecții de 30 de cărți care să vă plimbe prin stări și lumi și  care să vă îmobgățească biblioteca.
 Săptămâna aceasta, cartea recomandată și cu prețul redus cu  50% este romanul Paula de Isabel Allende.

Scriitoarea a avut o fiica, pe nume Paula, care a murit in 1992 de porfirie, dupa un an petrecut in coma pe patul de spital. Veghindu-si fiica, Allende a pus pe hartie tot ceea ce ar fi vrut sa-i spuna Paulei cand aceasta nu o mai putea asculta. Aceasta este povestea romanului cutremurator scris de Allende-mama la capataiul fiicei sale. Cartea devine astfel portretul emotionant al unei femei sensibile si puternice, care isi sublimeaza suferinta si iubirea prin forta magica a fictiunii.

"Cea mai emotionanta, cea mai personala si mai intima dintre cartile pe care le-a publicat Allende pana in prezent."(La Tarde)
"Numai o scriitoare cu talentul lui Isabel Allende putea sa transforme aceasta tragedie intr-o explorare a tuturor trairilor omenesti."(Publishers Weekly)
 "Paula este o poveste cutremuratoare care devine un imn inchinat sperantei si vietii. O carte a marilor pasiuni si a marilor caractere." (Miami Herald)

"Paula este un sfarsietor mesaj de ramas-bun" (Chicago Tribune)

Eu sunt oarecum în temă, fără să știu dinainte de promoție am cerut pentru recenzie romanul Eva Luna de aceeași autoare.Este prima carte scrisă de Isabel Allende pe care am început să o citesc, auzisem de la alții că romanele ei sunt foarte reușite,câteva din romanele  de care am auzit că sunt foarte bune au fost Casa spiritelor și   Portret în sepia,dar nu prea m-au atras. Când am auzit titlul Casa spiritelor mă gândeam la vreun roman horror și nu prea aveam chef să îmi petrec nopțile trează încercând să-mi stăpânesc imaginația, uneori buclucașa. :)) Deşi, tind să cred că nimeni nu bântuie în casa spiritelor. 
Cât despre Eva Luna, e un roman uşor de citit dar şi foarte captivant, care începe să-mi placă. Revin curând cu recenzia, sper. 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)