Invitație la concurs-premiu Invitație la vals


Deja e destul de frig, toamna și-a intrat pe deplin în drepturi și parcă parcă face loc iernii, brr...
Pentru că toamna e unul din anotimpurile mele preferate, vreau să marchez acest moment cu un concurs care va avea ca premiu romanul -Invitație la vals -de Mihail Drumeș  în format electronic.
Mie îmi place ca la concursuri să fie cât mai mulți câștigători,eu personal câștig foarte rar,  așa că voi face posibil ca mai mulți participanți să poată câștiga cartea (cei care vor îndeplini toți termenii).
Invitație la vals

Ce trebuie să faceți?

  • E destul de simplu, trebuie să aruncați câte o privire peste recenzii și să spuneți  (la care doriți) dacă vă place sau nu cartea recenzată (dacă vă atrage subiectul ori nu, dacă ați citit cartea, daca ați citit altceva de același autor sau alte detalii de genul acesta).
  • Primii trei care ating numărul  de 5 comentarii lăsate la diferite recenzii primesc cartea automat + romanul Oscar și tanti Roz, restul vor trece pe o listă de așteptare. Din această listă vor fi extrași alți trei participanți care vor primi doar Invitație la vals (extragerea se va face cu random.org).
  • Se iau în considerare doar comentariile  publicate de azi 25.10.2012 după ora 16:30. Concursul va dura până la data de 15.11.2012.
  • Cei care aţi reuşit să postaţi minim 5 comentarii la diferite recenzii începând de la data de 25 a 10 a  vă rog să vă anuţaţi la acest post (ca să știu dacă ați postat pentru concurs) și primii trei anunțați vor primi cartea.În cazul în care se anunță cineva fără a fi postat minim  5 comentarii, aceștia vor intra pe lista de așteptare și cei ce urmează vor putea să fie printre câștigătorii automați . 
  • Cei înscriși în concurs vor fi rugați să posteze și o adresa de email la care să le trimit  cartea.
  • În total vor fi 6 câștigători. Baftă!
Nota bene cele două cărți sunt în format electronic.
Sper să vă facă plăcere să participați la acest concurs, mulțumțumesc pentru atenție.

Comentarii

  1. Ma bucur ca ti se pare asa :) Mersi de invitatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma inscriu si eu, iar adresa mea de email e raluk13_nt@yahoo.com

    PS: Imi place mult noul banner, e asa de dragalas! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit Invitatie la Vals, e de-a dreptul extraordinara <3
    Pictura e facuta de pictorul meu preferat, Vladimir Pervuninski, unul din tablourile sale se afla la casa alba :d
    Frumos pe aici pe la tine <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)