V. part 2 and the end

  ....scriu continuarea  la finele cărţii citite de mine ieri.Am stat trează până la 1,30 noaptea în compania Veronikăi ca să aflu sfârşitul poveştii.
  E un happy end,tânăra fuge de la Villet  împreună cu Eduard schizofrenicul...nimeni nu mai aude nimic de ei.
  Doctorul Igor, psihiatrul care ii trata, mărturiseşte că Veronika nu a fost niciodată în pericol de moarte după ce se trezise din comă, doctorul îi administra un ser ca să o facă pe ea să creadă că inima îi e slabită, ea dorindu-şi în felul acesta să trăiască.
  Deci Veronika nu era muribundă...era doar o stratagemă.
Puteţi comanda cartea de aici http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-contemporana/veronika-se-hotaraste-sa-moara-93182.html

Comentarii

  1. Am citit si eu cartea si mi-a placut foarte mult. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut, cel mai mult m-a impresionat happy end-ul. :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca este singura carte a lui Coelho care mi-a placut cu adevarat (si le-am citit pe toate fara 2 titluri) :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)